dinsdag 28 mei 2013

zot van poesjes....

Wij hebben thuis een kleine meid die zot is van eigenlijk alle dieren.....
                             Maar wij hebben alleen maar poezen....
                                          dus het zijn haar dikke vrienden.

                           Daarom een heel toepasselijk stofje voor ons Rikke!
Toen ik het stofje op de site (stoffenkamer)zag was ik meteen verkocht.
                          Maar toen ik het thuis aankreeg viel het wat tegen.
Daarom heeft het stofje enige tijd in de kast doorgebracht voor ik er iets mee maakte.
                                   Maar nu ik het bij onze kleine meid zie.....
                                           valt het toch wel mee!














                                                    paroontje: knippie 2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten